Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年6月18日 星期二

轉移陣地~一田

過往SOGO THANKFUL WEEK都會去行,有時仲一連幾日去行

今年就轉移陣地,改左去一田既SUPERMARKET

先有義美蛋糕,第一日買左一盒,第二日買多一盒大概$39.6/盒


$9.9,超抵


鴨肝$118,雖然冰霜仲有三包,但見咁平,點都要買


俄羅斯熟蟹腳$99,未試過!


$59.9/2包,同YEEYEE share


黑毛豬火腿片,最初只買左三包,試過後再買多三包

每包$49.8,又係好抵!!!


尊遜肉腸$36.9,最初只買芝士味,後來同事話有隻有芝士配辣仲好味!!買多包!!

我唔鍾意食香腸,不過呢隻又真係好味!!老公可以自己食晒成包


藍青口,前後買左兩包,有一包在yeeyee煮左黎食,唔知係唔係我唔識煮呢?

又唔覺特別好味!下次開埋另一包試下


無骨三文魚柳,yeeyee叫我幫佢買2包,佢買黎煲粥仔比維維食

我唔執輪買左2包試下,$93/包


牛骨湯麵,同事打比我話佢果邊無得買,咁我就幫佢買啦!!不過一買要買一箱.........

見佢講到咁好味,我最初同yeeyee share一箱,但最後一人買左一箱

後面對夫婦見我同yeeyee買左三箱,佢地商量緊買唔買好,言語間知道佢地都未食過

於是我就講比yeeyee知我個同事話d麵質好滑、好柔軟,好味過出錢一丁

等佢地聽到再自己決定買唔買

最後見到佢地買左一箱

每箱$80/20包


仲買左兩包虎蝦,每包$59.9/15隻

愛爾蘭急凍熟膏蟹,大$69、小$59,我買左兩大一小

另外買左五套MILK TOP牛奶布甸

沒有留言:

張貼留言