Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年10月23日 星期三

再嚐潮公館@大本型


 已經黎過潮公館好幾次,覺得佢既水準暫時都KEEP得住

有我鍾意食既糖醋伊麵

正所謂甲之熊掌 乙之砒霜

我就係鍾意佢一面脆一面淋


















另一個令我著迷既就係口水雞

我鍾意佢夠多麻醬,唔會一望淨係得辣油

















                      

梅醬羔烤骨又係我鍾意既,個醬酸酸地,好開胃



















上網見人推介茶壺湯 ,咁就叫左個試下

 叫得茶壺湯,梗係用茶壺上啦!!



 的確係好夠味,有鴿、蟲草花等材料

上星期又同YEN去左潮館

鍾意食雞的佢,一定會鍾意口水雞

如我所料,佢都話好味!!

不過今次同上次有少少唔同

今次麻辣咁感覺無咁勁,反而辣味勁過之前



















叫左蠔仔粥



















繼續梅醬羔烤骨,YEN直頭話呢個好味!!




















仲有欖角炒豆角


















     去開大本型既可以試下架!!







沒有留言:

張貼留言