Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年1月3日 星期四

2013第一寫

不經不覺2012年已經過去,回顧下2012對於我的特別事情

第一件當然係完成左HIGH DIP.課程,終於都可以同一星期三晚的上學生涯講BYE BYE!

第二件就係我同老公眨下眼就結婚5週年,除左第一年有慶祝之外往後果幾年都無刻意慶祝

以我既性格點會唔慶祝,睇返過往既結婚紀念日

原來唔係要返學就係臨近視導,所以都無MOOD慶祝!!

不過睇返自己個BLOG,發覺好多時已經無特別慶祝情人節同生日

原來人大左想法真係會唔同,有時唔一定要情人節、生日先要慶祝同收禮物!

因為好多時普通的日子老公已經會同我去邊度邊度食野同有禮物收

第三件重要是就係我地屋企多左一個新成員

個新成員就係YEEYEE既BABY----維維

真係見少維維一個禮拜我已經好掛住佢!!

2013年展望:

希望有多D時間煮飯,回想過去幾年

真係對電腦多過對鑊摌,講起呢點真係內疚

來年要煮多D飯比老食,煲多D湯水比老公飲!!

仲有就係希望今年繼續有個滿意的加薪幅度!

最後希望個個都身體健康!

沒有留言:

張貼留言