Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年1月4日 星期五

耶加達之旅~Bandung遊(2)

起行去士多啤梨園前就去左豆腐廠
點解有咁多竹籮放係個垃圾桶度?
d竹籮仲好新淨.........
呢個時候都幾肚餓,見到呢d炸豆腐,即買!
因為第一日到bandung時已食過,超鍾意!加埋d汁,一流
都係果句,黎到印尼食炸野,係質素的保証!
係個時候,終於知道d竹籮要黎做咩!
無錯,就係裝住d炸豆腐!
講到明我鍾意食,唔理咁多,要夠一籮!
我鯨吞左1/3,其餘的2/3要同人分享.............
我估計我可以鯨吞2/3,不過媽mi唔比食咁多............
炸豆腐,我地幾時可以重聚?

沒有留言:

張貼留言