Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年1月15日 星期二

福元湯圓回味無窮

有日同老公係和富中心添好運食飽後就食糖水

老公提議一間出名的糖水舖,咁就去試下啦!

到步後我問老公間舖係唔係好耐,因為我已前都已見過呢間舖

不過覺得間店個LOGO同個名咁老土,感覺上唔會好味,所以多次過門而不入

我和老公各叫了花生湯丸及芝麻湯丸,每丸$19/5粒,其實咁大粒賣$19一D都唔貴


咬一啖,花生饀湧晒出黎

湯丸好彈口,花生饀唔同平時食開既,除花生外,亦有白芝麻

糖水充滿薑味,飲完暖笠笠

食飽後我同老公講,真係好好味喎!

老公話:我好耐之前已經話好味,係你話唔入黎食!!

後來隔多幾日再同老公食過,另外買左芝麻及花生湯丸各一盒返屋企!

每盒湯丸$30/10粒

拎左盒返娘家比屋企人試,媽MI同姐姐都話好味!!

各位經過開一定要試下!
各位經過開一定要試下!

沒有留言:

張貼留言