Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年1月11日 星期五

再次令人失望的好時沙嗲

事縁約左姣婆WING,最後決定黎好時沙嗲

叫左四款食物

加多加多$40------賣相睇落唔錯,食落之後真係我買包醬整都好味過佢,姣婆WING講到明話唔鍾意食呢個

加多加多我食得多,呢個真係NO GOOD!!無論醬料同用料,簡直.........

碟加多加多最多的係生菜,無錯,我第一次見人落生菜,真係唔知佢係邊國既加多加多

想帶媽MI去試下碟加多加多有幾差,不過明知差既無理由仲要試多次!

海南雞飯,個雞的肉的確好嫩滑,不過舊雞毫無雞味!!

當然果三碟醬料我好欣賞,不過三碟醬料唔可以同佢碟無味雞扭轉劣勢,要扣分!!

叻沙叫做幾好味,不過都無用,我唔會再幫襯,好時沙嗲已經無野值得我再留戀!!

再會了,好時沙嗲!!

之後去甜XX食甜品,叫左芒果雪糕灱班戟$45

好特別,可以一試!

沒有留言:

張貼留言