Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年7月31日 星期三

推介小店~Bread plus

我好鍾意食麵包,方包幾乎係我每天既早餐,同事話見我朝朝食方包真係頂我唔順!!

haha,唔食方包,食其他有饀包好易肥..........

當然我有時都會食其他有饀包,早前覺得85度c 既包好味

但係近排發覺85度c 既麵包質素keep唔到.....無以前咁好味!!都幾失望

最近媽MI講過天馬苑有間麵包店D麵包好味,我都試過,真係好軟熟

就係呢間麵包家Bread Plus


原來有雜誌介紹過BREAD PLUS



金文畢芝士火腿包,賣相都唔錯,好味道!


合桃蛋糕,我覺得麵包比較出色D!


唔記得個名叫咩芝士包,雖然個賣相普通,但係個包好有韌度

pizza包,同上面果款包質地唔同,呢款軟熟得黎有彈性


仲有芝士包,裡面好多芝士粒,足料!!


bread plus既麵包好多都係當日新鮮出爐,晏d去好多都已經賣清光!

梗係啦,每日新鮮製造,仲有,佢d麵包唔可以放好耐,因為無加防腐劑!!

bread plus既麵包唔係好貴,同A-1麵包店差唔多!

咁當然要支持下D小店啦!最重要係佢每款麵包都唔會差得去邊!!

沒有留言:

張貼留言