Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月22日 星期四

十分頑皮的BB~維維

呢個就快歲半既BB叫維維,佢好唔乖,成日扭計!!

最斃佢阿婆,即係我媽媽縱容佢咁曳

我地三姐妹教佢時,佢婆婆就係度搞搞震!!

仲有佢爸爸,又係縱佢縱到...........激死YEEYEE!!


想要既野比遲D佢就喊,一喊就扮盲俠,乜都唔理!!

其實.......我都想緃埋佢一份,我想專教佢曳呀!

佢學曳一定學得好快架!!

我想做維維心目中既好人呀!!!!  我唔要做壞人!!!

我要買好多好多薯片同雪糕比佢食!!

沒有留言:

張貼留言