Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月24日 星期六

和平飯店@大本型

唔計FOOD REPUBLIC,大本型大部份既食肆都試過!!(赤丸製麵所、EURO GO GO及D CORNER未試)

今次係去和平飯店,之前同老爺奶奶食過一次,無咩印象,只記得D食物好袖珍!!

上星期同SARAH,OBI,CAT佢地聚舊,選左大本型的和平飯店!!

各位都認為食物幾好!! 第二日我仲同老公去飲茶!!

寫下兩次食左D咩啦!!

上次老公已經想試熏蛋,$9/隻,有流心,但唔算流得好勁


雞絲粉皮,OKAY呀!! 夠麻醬,唔會孤孤寒寒得少少醬!!


川味口水雞,餐牌顯示有兩隻辣椒......................

我覺得幾辣,老公話唔太辣,佢幾時咁食得辣???


老公點既菜肉雲吞


小籠包,皮尚算薄,而且夾起唔易爛!! 裡面有肉汁,唔會乾爭爭


雪菜肉絲炒年糕,我覺得呢個唔錯呀! 個年糕唔會好黏牙,亦都夠味!!


阿CAT點的,唔記得叫咩名,不過呢度係兩碟既份量


同上面果碟係一齊,有個白色既包夾住呢兩樣黎食,好味!!

脆卜卜,唔會油淋淋


糖醋排骨,雖然賣相唔算太好睇,但係食落都唔錯

味道濃郁


鎮江肴肉


仲有我最愛既香蕉高力豆沙,炸得剛剛好,又唔會太油膩

最重要係唔會太甜,不過略嫌面層既糖霜灑得少左D,多返D就更好!


其實仲叫了擔擔麵、酸辣湯麵及豆沙窩餅!

擔擔麵唔錯,只係略嫌D湯汁杰左少少

豆沙窩餅同酸辣湯麵我一向都唔好,所以無得講!

要彈就係晚市唔夠人手,尤其坐滿客時,要等成十五分鐘先有侍應招待!!

希望下次去時可改善啦!!

沒有留言:

張貼留言