Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月25日 星期日

密密聚

又係我地幾個HIGH DIP.同學仔聚會既時候

聚會地點繼續揀係我屋企!!

三年HIGH DIP.既讀書生涯,除左得到張沙紙外

得到既亦都係一份友誼!! 岩傾已經難得,大家有心KEEP住更難得

我地果組有四個人,不過畢業後已經變左三人組了

明白既,對於一D人黎講你只係佢既同學

畢業了,同學既關係亦隨之結束!!

生命中亦都遇過唔少呢D人,曾經有一個好要好的同事!!

好到覺得同佢有一種相逢恨晚既感覺!! 做D乜都覺得好夾

可惜,你係人心目中係同事就永遠都只係同事!  點都只係同事!!

某程度上我都係會一個咁既人,岩傾傾多句,繼續聯絡

唔岩傾就真係約我我都唔會出!! 

老實講一句,應酬你都費時

所以我從來唔會/唔鍾意迫人

迫到你又點,你都唔係發自真心,大家無癮就無謂啦!!

做人最緊要開心!!!

莫道你在選擇人,人亦能選擇你,公平,從沒半點偏心

祝我們呢組同學仔友誼永固!!不不不,同學仔已成為我的朋友了!!

YEN排得好靚既泰式柚子蝦沙律



長腿整的冬陰功湯,我叫佢落雞湯,佢死都唔落

猛話有蝦夠味!!  HAHA,最後我地試味,連YEN都話落雞湯好D!!

長腿屈服了


長腿負責豉椒炒蜆!! 惹味


YEN負責既蜜糖雞翼,睇唔出日元煮送都幾好味!!


都係YEN負責既蒜頭炒菜心


YEN帶來的紅酒

因為聚會當日係我腳筋發炎的第一日,所以我無負責煮野食...........

忍唔到口,有食蜆!!

沒有留言:

張貼留言