Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月27日 星期二

平底鞋

我一向買鞋都唔會買D個底好平好平,即係近乎腳板底貼地既鞋!!

因為果類鞋一著得耐就會腳板底痛!!

有日行過i.t.,當日心情非常之靚!!

因為敵對既黑心人士屢戰屢敗,而家其中一個仲決定退出!!

超靚心情,佢地早知如此,何必當初丫!! 自討苦吃,唔抵可憐!!

大家都係搵餐飯食,好好地唔得既!!係都要篤走人

雖然唔係篤我,但被人篤果個老師都無問題,班黑心人士要擴張自己勢力都唔係咁架!! 

對住呢d人,我同自己講,千萬唔好心軟!!

 我仲同戰友講,如果有一日我心軟,佢要提我唔好心軟!!

要提我回想佢地班黑心人士所做既惡行

當日係心情非常好之下,竟然非常唔理智地買左呢對鞋!!

買呢對鞋係六月之時,正值i.t.減價之際

種種因素下就買了

特價$550左右



有好多顏色,杏色、奶黃、粉綠.......最後揀了粉紅色!!

不過只係著左一次!!!而家對腳仲未好,更加唔會著LU.............

可惜可惜!! 五百幾蚊著一次真係貴!!

沒有留言:

張貼留言