Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月17日 星期六

新購方便鞋

又係時候要買返對方便鞋,過年時已見到下面對CONVERSE

因為特價,好搶手,所以無我想要既色 !!!見到有一間有齊晒咁多顏色,但係無特價!!

如果我無見過特價$2XX的話,$499我會買

但係見過有地方賣$2XX,所以$499我就肯定唔會買

終於見到紫色有特價,雖然唔係我最想要果隻色,但係都要買返對!!

$25X

一穿就行得,夠方便,唔使綁鞋帶


未買CONVERSE前,見到另一對方便鞋,$24X

都係果句,一穿就行得!!


早排睇新聞話去公眾地方最好著密頭鞋,否則雙腳好易惹到菌(香港腳)!!

我一向都習慣著密頭鞋!! 偶然會著下涼鞋,不過數埋都係得兩對!!

沒有留言:

張貼留言