Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年8月15日 星期四

萬豪咖啡室MARRIOTT CAFE~極度失望

姐姐請我地去食BUFFET,我地一致認為唔須要食夜晚,晏晝已經得!!

所以揀左金鐘既咖啡室!!

因為我要睇完醫生先到,所以遲左少少!!

一去到我就問姐姐,係得咁多咋(指D食物種類)??


姐姐話:係呀!!

上網睇話晏晝有龍蝦同鮑魚及花膠.........

去到只見到花膠同龍蝦箝!!!

唉!!! 總括黎講好少款式!!!! 好失望!!! 

海港城間皇家太平洋仲好過佢!!!  食左呢餐已同姐姐諗緊去邊度再食!!!

每人八五折要三百幾!! 三百幾我真係覺得唔值,去大喜屋食都無咁失望!!

對於任何人、事、食物,我都會比多次機會,但係今次我覺得唔須要比任何機會!!!

麵包蟹!!都算多膏!!



都唔知拎D乜野好!! 拎左塊牛


刺身


甜品,無錯!!  幾快拎甜品



雪糕唔係一杯杯,係一筒筒,有人"畢"比你!!


食物係得牛叫好食,刺身都唔錯!!但係其他食物就麻麻!! 樣樣都得個鹹字!!

失望到極點!!!

沒有留言:

張貼留言