Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年9月4日 星期三

普通疣

自從有日覺得隻手指尾好似吉刺之後,隔幾日就生左粒野!!

後來發覺粒野生生下有層厚既皮,咁我就用鉸剪剪走層皮!!

點知一剪多D就流血................

究竟粒野係咩黎架.............


有日睇無聞晚間新聞,有個專題報導係講關於疣,但係未睇完已經訓左.............

上MYTV又睇唔返..............

七月入院,順便比黃醫生睇下,佢話係疣!!

我叫佢幫我搞搞佢

就係呢粒野!!!



粒野生左成兩年了...........點解我可以忍受到咁耐..............


就係呢粒!!

我聽到醫生整走粒疣時,話粒疣都幾深.............

醫生一路做一路問痛唔痛,個姑娘話個醫生,人地都無話痛

成日問,唔痛都比你問到驚!!

不過做時我又唔痛喎,聽醫生講佢打左2ML止痛針,應該唔痛!!

我憎死佢呀!!  保險claim唔到............四千蚊可以買到好多野喇!

算啦!!都預左claim唔到


做完了,傷口唔可濕水!!

每日換膠布,再用生理鹽水洗偒口

兩個星期左右個傷口已好返了!!


後尾上網搵關於疣既資料,原來疣都分好多種!!

我記得小學三年級時生過粒疣係腳板底,行路唔小心整到就好痛!!

我以後係公眾地方唔會赤腳行路!!!

沒有留言:

張貼留言