Daisypath - Personal pictureDaisypath

搜尋此網誌

2013年9月5日 星期四

再試DOMOHORN WRINKLE

去年風靡一時既domohorn wrinkle,我地一家四口當年都有申請!!

全靠姐姐我地先有留意呢個免費試用!! 否則真係走寶了!!

用後的確係唔錯,不過只限於冬天時!

冬天用佢的確好保濕,夏天既晚上用都還可以!!因為有開冷氣!!

但我夏日頭用就覺得lup左d

今年收到佢既信件,可以比$50運費申請,比你體驗多次!!

我隔左幾個月先的起心肝申請!!

服務員話呢個體驗應該有一段時間.........

無錯無錯,由我收到封信到打去申請已經隔左個月

服務員好好態度話可以試!!

約好時間,收到了!!



一套七件,最神奇係個泡泡mask!!

其實整體佢都唔錯,用完d皮膚係細緻同有光澤左!!

可惜屋企仲有一大堆護膚品!! 否則一定會用佢(冬天及夏天夜間)


隔左一兩個星期,寄左包護膚四點黎!!

domohorn wrinkle,等我呀!!

沒有留言:

張貼留言